Kategoria: Usługi

aromamarketing

Aromamarketing – jak za pomocą zmysłu zapachu osiągnąć decyzję zakupową?

Aromamarketing, to koncepcja marketingu sensorycznego. Polega na aromatyzowaniu pomieszczeń tak, aby potencjalny klient czy współpracownik kojarzył dany zapach z naszą marką. Odpowiednio dobrana nuta zapachowa sprawia, że firma postrzegana jest, jako bardziej ekskluzywna i proponująca produkty wyższej jakości. W związku … Czytaj wiecej...

Czytaj dalej
tłumacz przysięgły

Tłumacz przysięgły języka hiszpańskiego — jakie powinien posiadać kwalifikacje?

Różnice między tłumaczem przysięgłym a zwykłym tłumaczem są bardzo duże. Zwykły tłumacz oczywiście może precyzyjnie wykonać nam tłumaczenie danego tekstu, to jednak nie ma prawa wykonywać oficjalnych tłumaczeń pism urzędowych, takich jak akty urodzenia, małżeństwa, zgonu, a także dokumenty np. … Czytaj wiecej...

Czytaj dalej