Tag Archives: aromamarketing

Aromamarketing – jak za pomocą zmysłu zapachu osiągnąć decyzję zakupową?

aromamarketing

Aromamarketing, to koncepcja marketingu sensorycznego. Polega na aromatyzowaniu pomieszczeń tak, aby potencjalny klient czy współpracownik kojarzył dany zapach z naszą marką. Odpowiednio dobrana nuta zapachowa sprawia, że firma postrzegana jest, jako bardziej ekskluzywna i proponująca produkty wyższej jakości. W związku

Aromamarketing – jakie zapachy zachęcają klientów do zakupów?

aromamarketing

Czy wiesz, że nasz mózg najdłużej pamięta zapachy? To dlatego, że są one bezpośrednio połączone z naszymi emocjami. Z tego powodu czując jakiś aromat możemy przypomnieć sobie sytuację sprzed wielu, wielu lat. Często określone zapachy wywołują wiele pozytywnych skojarzeń i

Digital signage a turystyka

digital signage

Digital signage wprowadziło w marketingu nowy sposób odbioru informacji przez klienta. Teraz treści reklamowe są tak projektowane, aby zyskać jak największe zaangażowanie widzów. Od sprzedaży po opiekę zdrowotną – dziś w wielu branżach zaczyna się